Forum och sova över hos en kompis:P<3

Hejsan!
sorry att jag inte har skrivit på några dagar. Men jag har lixom inte haft tid. Så blir det i bland när man har lov:)
Aja idag ska jag iallafall till forum med My och Anna. Mellandagsrean har ju som sakt börjat nu=P Så ska dit och shopa lite=P Sen efter det så ska vi dra hem till Anna för vi ska sova över där=P Ska blir så himla roligt=P<33
Det kommer tyvär inte bli så mycket bloggning den hära veckan. För jag och min familj ska nämligen åka till Göteborg i morron. För vi ska fira nyår med några av mina kusiner och deras familj och en kompis familj=P Vi brukar fira nyår tillsammans varje år=P
Så det  är därför det inte kommer bli så mycket bloggning. Men när jag kommer hem igen så bloggar jag och berättar hur nyåret har varit=D
Just nu sitter jag och gör typ ingenting. Har nästan packat klart mina sov saker som jag ska ha med till Anna. Men jag måste också gå och duscha innan My ringer kl.11.
Så jag ska gå och göra det nu=)
Hoppas att ni hade en bra jul med en massa klappar, julmat och mycket mer. Och att ni kommer få en riktigt rolig nyår=P
Puss & Kram och Gott Nytt År!!=D=D=D
Eran Linnéa<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0