Har haft Bloggpause!

Tjena!
Jag har inte bloggat på jätte länge tyvär.  Men jag inte haft tid, har varit lite mycket i skolan och så. Man kan lixom säga att jag hade en bloggpause. Men nu ska jag börja igen. För nu är det ju JULLOV!!!:D:D SÅ då har jag en massa tid till bloggning. Eller jag kommer ju inte blogga hela tiden utan lite då och då.
Men iallafall idag så ska jag till forum med My,Anna och Elin:P<3 Vi ska mötas där typ halv 1. Vi kommer ha super roligt:P<3 Så jag måste gå och göra mig iårning nu.För jag ska ta bussen som går där över 12 nångång.
Så jag kaninte blogga nåt mer nu. Men jag slänger in ett inlägg om hur jag haft det idag när jag har kommit hem.
Hoppas ni också kommer ha en bra dag idag:P För det kommer jag ha xD
Puss o Kram
Eran Linnéa<33

Kommentarer
Postat av: My

ja men deet är nästan samma namn

2009-12-19 @ 19:45:04
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0