Lördag!!=D

Hejsan Svejsan!=)
Idag har jag varit med Mysan. Vi har bloggat lite ,suttit vid datorn och så har vi varit ute=P När vi var ute körde vi vinken med Mysans lillebror och deras granne. Sen gungade jag och Mysan på en gunga som de hade.Den är fett rolig=P Imorron ska jag,Elin,My och Anna till Sickla=P Dom har ju öppnat nya affärer. (Vi var där när det öppna.) Jag ska också simma imorron. Just nu sitter hela familjen och äter middag.För min ena brorsa Marcus har fyllt år=) (Men vi har nys ätit klart)  Ska gå och kolla på tv nu.  Pöss På Er//Lillen=D 
(Kolla in Mysans blogg www.lordagsbarn.blogg.se och Annas blogg www.lakritzbarn.blogg.se också=P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min. <3

2009-03-30 @ 15:45:58
URL: http://miqq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0