18:43

Tjaoo!:D

Sorry att jag ite har skrivit på ett tag. Men jag har lixom inte hunnit göra det, men nu gör jag det:D
Jag kan berätta gårdagens och dagens händelse:P

Igår så var jag ju i skolan som vanilgt. Slutade kvart över 1:P Vi som har spanska slutar så tidigt på fredagar:P Sen stack jag iväg och red:P Jag hade Greven:P<3<3
Vi hoppade lite kryss:P Gick bra tycker jag:) Vi ska hoppa nästa gång också. Tror jag ska välja Greven då också:P<3

Idag så gick jag upp typ tio i 7:S För jag skulle iväg på en simtävling:P Det heter Skuruplasket. Det gick fett bra:)
Jag simma på 20.23 sekunder på frisim:P SÅ det blev guld tid:P Jag hamnade högst upp på pris listan:P Sen simmade jag ungefär på 26 sekunder på bröstsim. Så det blev silvertid:) Jag var typ bara en sekund för mycket för att få guld tid:( aja det kommer flera gånger. Då ska jag ta guld tid:P Jag fick iallafall guldtid i frisim:P
Sen när jag hade kommit hem och ätit lumch så gick jag och mamma ner till sickla en liten snabbis. Mamma skulle ner och köpa nån present till nångon. Sen köpte vi lite andra saker också:P

Så just nu sitter jag och kollar på tv och med lite julmust:P

Aja nu ska jag äta:P Ska äta hamburgare:P
Skriver kanske lite senare.

Puss&Kram
Eran Linnéa<33


Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla.

jaa det kan jag men just nu är det lite skörigt...

Men skolan stallet och allt.. men jag kan göra en när jag får tid.

2009-11-21 @ 21:33:11
URL: http://hannaface.blogg.se/
Postat av: Mysan

hej lillen det har du inte berättat att du skulle tävla idag. vad bra att det gick bra:)

skit jag mår lite illa av allt godis jag har ätit idag. heheh :P jaja ska nog gå och lägga mig nu

puuuss se i morron<3

2009-11-21 @ 22:24:40
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0