21:32

Hejsan!:D
I dag har jag varit i skolan som vanligt. Fast i dag hade jag och Sanna jour:P Jag jobbade i fiket och Sanna i köket:P Fast innan des så hade jag spanska. Vi skulle igentligen ha börjat halv 10 med jouren men vi skulle ha nåt läs test på svenskan så vi var tvungna att göra det och sen gå till jouren. Gick jätte bra på jouren:)
Sen vid 1 så slutade jouren. Men man fick välja nåt att äta/dricka för tio kronor:P Jag valde en Billy Pizza och sen betalade jag lite extra för en Mer:P Det va super gott:P Va rätt hungrig för att lunchen va inte alls god som vi fick i skolan:S
Just nu sitter jag och kollar på tv:P Ska väl gå och sova snart. Måste gå upp rätt tidigt imorron:S
Måste sluta nu. Så hejdå
Skriver nog imorron:)
God natt<3
Sov sött<33
//Linnéa<33

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till:P

2009-11-20 @ 21:24:50
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0