börjar om 20 minuter!

God morgon på er<3

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att SOn ska börja. Va rätt tidig idag. För bussen kom där vid tio över istället. Så det blev lite tidigt. Men två andra från min klass är också här:) Så jag är inte själv här:)
 Asså jag kommer inte på nåt att skriva:S
Men jag kan ju säga min outfit:)
 
 Jag har ett par jeans på mig som är från Bik Bok:)
 En gul kort ärmad som är lite längre ungefär som en liten tunika och den är från Zara:)
 Sen har jag en svart stickad tjoktröja över och den är från JC:)
 
 Det var dagens otfit:)

 Skriver lite senare om jag får tid med det;)

 Puss&Kram
 Eran Linnéa<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0