fredag och lördag!

Tjaoo!:D

Förlåt att jag inte skrev igår men hade inge tid. Kan berätta vad jag gjorde:P

Igår så tog jag svininfulensan sprutan i skolan. Vi tog den kl 9 så vi hade bara 20 min engelska:P
Så är väldigt öm i armen:S

Annars var det väl som det brukar va i skolan. Hade och Kemi prov och Svenska prov.

Sen så red jag också igår. Vi hoppad. Va fett kul:P Och jag hade Greven<33 Precis den jag ville ha:P Jag tycker att det gick bra faktiskt:P<3
Tog lite bilder på honom:P Som jag kommer lägga upp snart i inlägget:P
Sen när jag kom hem så kollade jag på Idol såklart:P

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Nånting i allafall:P
Men just nu sitter jag och chattar och försöker fixa min header:P

Måste dra nu. Men jag skriver nog lite senare:P

Här kommer några bilder på Greven<3<3<3
 
 

 

    

 Där va de jag tog på min Greven<33
 
 //Linnea


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va söt!

2010-01-03 @ 21:41:02
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0