god natt allihopa<33

Tjaoo!:)
Jag var ju som sakt på New Moon med My och Martina:) Den Va SUPER BRA!:P Ni måste bara se den:P
Vi kom till biografen typ en timme innan:P SÅ vi gick in och hämtade biljetterna och sen gick vi in i lite affärer:P Sen när vi va klara med det så gick vi tillbaka till biografen. När vi kom in så va det prop fullt med folk. Så vi fick stå i en rätt lång kö till popcornen. Men det gick rätt snabbt ändå:P Sen gick vi in till salongen. Satt ju på balkongen:P
Sen kom jag hem vid typ 6. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt.
Aja nu måste jag gå och sova:P
Puss på er och god natt<33
//Linnéa<33

Kommentarer
Postat av: Ceona

Haha! Okej! :D

2009-11-24 @ 10:54:35
URL: http://ceonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0