Hemma.

Hej alla:P

Sorry att jag inte la in nåt inlägg innan jag och My stack. Vi lixom han inte bara med det. Aja.
Kom hem där innan 12 nångång. Fick stjus av Mys mamma:) Hade jätte roligt på partyt:P Anna och Rita skulle slå rekordet. De ville tända en lampa men det ville inte Martina. Så de ville att vi skulle somna så de kunde tända lampan. Men de hade musik på och lite annat så man störde sig på det. Men till slut så somnade man typ. Sen hörde jag att de började prata när vi hade sovit en stund. Och då skulle jag titta lite bara då hade de tänt lampan. Sen var det o möjligt att somna om. Bara för att de började filma oss som sov. Jag låtsades att jag sov, så när de filmade mig så började jag as garva xD. Sen så petade de på Mys näsa och då slog hon skit hårt i luften. De väkte Elin också så hhon kunde inte häller sova:S De la skips(stavning) i Martinas mun och la massa godis i henne hand. Såg lite kul ut faktiskt. Sen så ville vi titta på film. Men vi visste inte riktigt hur man satt på kanonen. Men vi hittade knappen sen. Sen var ju nästa problem: Hur skulle man få bild?
Så Anna försökte väka Martina men hon stuntade i det bara. När vi väl fick henne att vakna så sa hon att vi inte fick titta på film:( Dåligt. 

Sen så gick My och Martina och la sig i Martinas rum.  För de ville ha lugn och ro. För det var vissa som hållde på med de hela tiden! 
Sen så log jag,Linnea,Elin,Anna och Rita och prata jätte länge.  Skrattade skit mycket:P<3 
Sen vid halv 7 så la vi oss på våra platser och sov. 
Vid typ tio så vaknade vi:P Så är AS TRÖTT NU!
 Sen vid klockan elva så skulle Mys mamma komma. Så det blev lite brottom. 
Sen gjorde vi massa andra grejer innan des. Vi te.x gick bus eller godis och Elin och Martina hade ornat nån spökrunda i doms trädgård. Så Martinas mamma och pappa var utklädda till olika saker:P Sen fick vi smaka olika grejer. 
Till middag åt vi potatismos och kyckling. potatismosen var blå men den smakade som vanligt:P 
Hoppas ni två blev glada med presenterna:P

Just nu så kollar jag lite på tv och så villar jag. För det är ju skola imorron. Så måste villa mig lite då. Ska nog läsa nån bok eller nåt.

Här kommer några bilder från partyt!


My blir överfallen av Martina:P


Spöket Anna:P


Linnea:P


Coola  Elin:P


Rita, Linnea och My:P


Anna gömmer sig bakom kudden:P


Så här såg jag ut:P
(Håret har blivit lite platt. Detska igentligen vara rufsigt:P)


Här var några bilder. Har tagit MÅNGA, MÅNGA fler!

Puss&Kram
Eran Linnéa<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0