Måste plugga:(

Tjabba!;)

Just nu sitter jag och pluggar:( Super tråkit men måste. Jag har ju varit sjuk, så min matte lärare skickade några sidor i matten som han tyckte skulle vara bra om jag gjorde. Sen måste jag också göra lite spanska och biologi. Har ju prov nästa vecka:S Men först gör jag matten.
Igentligen skulle jag hänga med mamma och pappa til farmor och farfar. Men mamma sa sen att jag inte behöde följa med. Bara för att jag måste göra läxor.
Juste måste också dusha i dag:P

Headern som jag har nu är bara för tillfälit. Har bara lärt mig lite gran. En kompis till mig skulle göra en åt mig. Men har inte hört nåt från henne än. Så jag satt bara in nån bild:P

Aja ska fortsätta med matten nu.
Så hejdå<3
Skriver senare;)

Puss&Kram
Eran Linnéa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0