Nånting:P

Hej hej igen :D

Efter inlägget i skolan så hade jag ju matte, bild och livskunskap. Matten gick bra:P På bilden så målade vi och hållde på:PVa roligt tycker jag:)På livskunskapen så fick man 20 papper. med de så skulle man gå runt och rita av varandra och sen ge den till den kompisen som man ritade av:P Man fick inte titta ner på pappret när man ritade:P Det jag ritade blev inte så värst snyggt:P hehexD

Just nu ligger jag i sängen och är inne på fb lite och så kollar jag lite på tv:P Åt förut. Det blev potatis som amn hade mosat och fiskbullar:P Har blivit jätte täppt i näsan och ska nog ta tempen snart. För att kolla om jag har feber:S Ska gå och ta en Alvedon. Så känns det nog bättre sen. Kommer inte gå till skolan imorron. För mamma tycker att jag ska va hemma från skolan imorron.
Aja hej då ska dra och kolls på tv.

Puss&Kram
Eran Linnéa<3



Här är dagens outfit!



Tröjan är från Gina.
Bältet kommer jag inte ihåg.
Jeansen är från Bik Bok.


/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0