Närvöst!!

Hej hej allihopa!:D

I dag var det första dan efter lovet. Dåligt att lovet är slut:( Det gick så himmla snabbt:(
Aja i skolan så hade vi först spanska, svenska, engelska, idrott och sen våra profiler. (Jag har valt musik:P) På musiken så spelade vi "Last christmas" (stavning) och så spelade vi nya "Lips"
Va fett kul:P Men är lite förkyld, så man fick lite ont i halsen när man sjöng. hehe.

Just nu sitter jag i köket och väntar på att korven ska bli klar:P Sen ska jag va vid Orminge kl.6. Ni vet det dära boo församlings hus eller vad det nu heter. Ska spela på en gitarr konser vid 7:P Är rätt närvös nu. För det är nämligen min första konser:P
Önska mig lycka till.
Skriver när jag kommer hem. Då får ni veta hur det gick:P

Puss&Kram
Eran Linnéa<3

(dagens outfit och konser outfiten kommer senare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0