Snart fysik prov:S

Tjaoo!

sorry att jag inte skrev igår. Men jag va tvungen att plugga till fysik provet som vi ska ha idag:S Vi ska ha fysik 10:20. Och då blir det prov:S Aja jag tor det går bra faktsikt:)
Just nu sitter jag coh nåra till vid datan och gör lite saker. För vi har nämligen hålltime. SÅ jag har gjort lite fysik också. Ska äta mitt äpple nu också:P
Jag tror tyvär inte att det kommer bli nåt till inlägg i kväll. Kanske att jag kommer lägga in outfiten lite snabbt. Men jag har  nämligen simmning efter skolan och sen efter det har jag gitarr. Sen när jag kommer hem blir det väl lite plugg till provet på fredg:S

Önska mig lycka till på provet:)

Puss/Kram
Eran Linnéa<33

Kommentarer
Postat av: elin

sv: hihi tack =)

2009-11-28 @ 10:00:28
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0