Sorry!

hej igen:)

Förlåt att jag inte har skrivit på några dar. Har gjort lite andra saker. Så jag har inte kunnat skriva nåt.
Men jag kan berätta vad jag har gjort i helgen:)

I fredags va jag ju i skolan som vanligt. När jag hade slutat så stack jag till forum och där träffade jag mamma. Jag skulle få stjus hem, så hon sa att jag skulle dra dit för hon skulle göra nåt där.
Sen när hon hade gjort den grejen så skulle mamma köpa nåt. Medans hon gjorde det så kollade jag om jag hittade nån mobil jag skulle vilja ha:) Har hittat en som jag ska önska mig i julklapp:P
Efter det så åt jag och mamma på burger king:P gott:P Sen var vi tvungna att dra hem. För jag skulle nämligen åka i väg och rida:P Jag hade amadeus:P
Resten av kvällen så myste jag bara:P

Lördag:
På lördan gjorde jag inte nåt speciellt. Jag åkte ut till landet med mamma och pappa. På landet slappade jag bara:P Har inte nåt mer att skriva om den dan.

Och så i dag så åkte vi hem från landet. När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt. Satt på tvn och datan:P
Efter maten så duschade (stavning?) jag:P Så nu sitter jag och chattar och kollar lite på tv. Ska väl gå och lägga mig snart.

Nu har jag inge mer att skriva om.

God Natt<3
Sov sött<33
//Linnéa<33


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej vilken rolig hälg;)

2009-11-16 @ 19:00:00
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack:)<3

2009-11-16 @ 21:30:02
URL: http://chokladbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0