Tjena;)

Hallå allihopa!:P
Förlåt att jag inte skrev tidigare på dan. Jag hade lite andra saker för mig:P Vaknade där vid typ halv 12:P heheh:P
Sen åt jag frukost och chattade med lite kompisar:P My sa att hon och Martina skulle på bio i dag. Elin skulle gå också fast med nån annan som my trodde. Men sen när My loggade ut så frågade Elin om jag ville hänga med henne på bio:P För hon hade reserverat 2 biljetter:P Men jag skulle till Ikea med mamma, fast jag frågade ändå:P Och det  gick:P Vi såg "En julsaga"". Men innan des så hängde jag med mamma till Ikea och hjälpte henne lite. Jag köpte blandannat en ram som jag ska ha lite bilder i:P Så ska fixa lite med det nån dag:P När vi va klara så släppte mamma av mig vid sickla bio. När jag kom in så va Elin, My och Martina rätt sträsade för den skulle typ börja om fem minuter. Men jag sa att det är typ 10 minuters reklam, så det va lungt. Då var de inte lika sträsade längre:P My och Martina gick förre för jag skulle bara köpa en cola:P Elin väntade på mig:P
Jag tyckte att filmen va riktigt bra:P Ni borde se den;) Man skvat till ibland:P Men det va bara kul:P Och en gång så skrek Elin till. Då började vi skratta lite gran:P My, Elin och Martina tyckte typ att den va lite läskig. Så de tittade inte ibland:P Men jag tittade hela tiden:P Jag tyckte det bara va bra att det hände nåt:P hehe:P
Just nu gör jag typ ingeting. Får väl hitta på nåt. Ska typ sätta på tvn eller nåt:P
Skriver nog sen:P
Hoppas ni hade en bra dag:P För det hade nämligen jag:P
Puss&Kram
Eran Linnéa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0