Väntar på att Engelskan ska börja!

Hej hej:D

Förlåt att jag inte skrev när jag kom hem igår. Jag hade lixom inte tid tyvär.

 Just nu sitter jag utanför engelskan och väntar på att den ska börja.
 Sen efter det så har jag spanska. Och jag ska ha prov på de idag:S Hoppas det går bra:) Jag tror det gör det:D
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men jag kan skriva dagens outfit:)

Jag har ett par jeans på mig som är från Gina:)
Sen har jag en randig tröja från Gina också:P
Sen har jag också en svart stickad kofta till som är från JC:)
Kommer nog en bild på det sen:)

Nu ska jag sluta skriva.

Puss&Kram
Eran Linnéa<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0