Gäster:P

Hej hej<3

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, har mest slappat:P Men jag har simmat också.

Vi har lite gäster som ni kanske redan har sätt på rubriken. De har en JÄTTE söt och SUPER snäll hund<3 Så jag håller på med den lite:P  Vi ska typ äta snart. Jag vet inte riktigt vad det blir, men det blir gott:P
ååå....Nu blev det inte häller nåt långt inlägg. Men det är bara för att jag inte har gjort nåt speciellt idag. Men, men så blir det ibland. Kommer nog slänga in ett inlägg senare.

Puss&Kram
Eran Linnéa<3                               
        


Kommentarer
Postat av: elin

Hej lillen jag har gjort en ny blogg

Kolla in den idag. Jag har inte skrivit så mycket men lite!!!!!

2009-10-27 @ 08:27:04
URL: http://godisbarn.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Elin den funkar inte. Det går inte att komma in på den.

2009-10-28 @ 10:07:13
URL: http://chokladbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0