Min dag!

Hej hej:D
I dag var jag som sakt på bio med pappa:P Vi såg "Trubbel i paradiset" Jag tycker att en va väldigt bra;)
Sen efter bion så möte jag My och hennes mamma i Sickla. För vi skulle byta lösnaglarna som vi ska ha till imorron.
När vi hade gjort det så sprang jag hem och åt lunch. För vid tio i 4 så skulle jag sitta på bussen till Centralplan. Där skulle en kompis hämta upp mig och sen skulle vi hämta upp några till. Sen dra till ridningen. Jag hade Amadeus och vi trava och galopperade över några bommar. Sen gjorde vi också sån dära när hästens fram hovar står stilla och så går bak benen i en cirkel. Kommer inte ihåg vad det hette. Kunde det nys men när jag skulle skriva det så glömde jag bort det.
Just nu kollar jag på "Idol" och driker cola:P Gott:P Ska snart äta. Blir nog mammas goda pastasallad:P Den är SUPER GOD!!:P
Imorron så ska jag på halloween fest som ni kanske redan visste:P Ska bli skit kul:P Jag och My ska vara lik;) Hon kommer komma till mig imorron och så ska vi göra oss i orning här. Sen drar vi till PARTYT;)
Kommer nog slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig:)
Puss&Kram
Eran Linnéa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0