Min dag!:P

Hej igen!:D

Som sakt så var jag med Anna i dag. (Hon är här fortfarande:P) My kunde inte för hon skulle typ till Tyskland i dag och kommer hem imorron. Jag och Anna hade det kul iallafall vi gick och kolla på bio. Den hette" G-force". Den var rolig och bra:P Men innan dess så var vi lite i sickla. Jag köpte en tröja på Gina och Anna köpte present till Elin och Martina:P Sen efter bion så gick vi och åt på Mc Donalds:P Gott:P
Just nu gör vi ingenting. Ska väl hitta på nåt:P
Så här såg min roliga dag ut<3:P

Puss&Kram
Eran Linnéa<3

kommer lägga in lite bilder när jag har hittat min sladd för att kunna föra över bilder till datan. Håll ut så länge;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0