morgon

Hej allihopa!

Har varit uppe ett litet tag nu. Håller på och tänker på  vilken dag jag ska rida om den gången jag missa. Kanske på fredag, då får jag rida två pass. För min riktiga grupp rider på fredagar också. Eller kanske idag, jag vet inte riktigt. Ska fundera lite på det. Men just nu sitter jag i sängen, ska nog gå och äta frukost snart. I dag ska jag kasnke va med My och Anna. Hoppas att My inte skulle göra den dära grejen i dag. Hon trodde att hon kanske skulle göra det imorron. Hon visste inte riktigt. Hon skulle ringa mig i dag och säga hur det blir. Hoppas det går. Ska gå och äta frukost nu och kolla lite på tv. Så Hejdå. Kommer lägga in ett inlägg lite senare.

Puss&Kram
Eran Linnéa<3

Juste det var en till grej jag ska säga. Det börjar bli lite tråkit nu att blogga, för jag får inte alls mycket komentarer och får inte alls många besökare:(
Så snälla läg in en komentar eller flera innan du går.

Hejdå<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0