Tisdag

Hej hej!:D

Förlåt att jag inte skriv igår. Men jag kan brätta nu vad jag gorde. Igår kom min kusin som ni kanske redan visste. Jag möte henne vid tåget sen gick vi på Mc Donalds:P Sen är gick vi runt i lite affärer, jag köpte en svart klädning från BikBok. Den är as fin:P Jag ska ha den på halloween festen också:P Sen när vi va på väg till bussen så stanna vi och åt glass på Ben & Jerrys. Det var super gott:P Det hände en liten rolig grej i bussen. Jo när jag och min kusin gick in i bussen så gick vi längst back. Då hörde jag nån säga mitt namn, blev lite skraisen:P Men när jag kollade runt så satt min pappa där:P Hehe:P
Sen när vi va hemma så åt vi:P Vet inte riktigt vad det hette, men det va jätte gott:P
Vid 8 typ så stack vi till stan igen. För vi skulle gå på bio vid Sergel. Vi såg "Fame". Den var bra tyckte jag:P Sen när vi kom hem så gjorde vi inte nåt speciellt. Vi gick och la oss nästan på direkten.

Och så idag var jag och min kusin lite i Sickla först innan hon skulle dra. Köpte lite snoddar. Sen när hon hade dragit så kom mamma ner, vi tittade på skor åt mig:P Köpte inga, men jag hittade ett par som jag gillade. Men vi ska åka till forum nån dag och kolla där om det finns några där:P
Ska snart dra till simmningen också. Orkar inte det, men måste. Aja.
Måste nog göra i orning mig snart. Så hejdå. lägger nog in ett inlägg när jag har kommit hem.
Puss&Kram
Eran Linnéa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0