Tjabba Tjena Hallå!;)

Hejsan svejsan alla:P

I dag så åt jag på en thai restaurang med pappa i dag som ni kanske redan visste:P Efter det så gick vi till biografen och köpte biljetter till "Trubbel i paradiset". Vi ska se den imorron:P
Efter så var jag ju hos Anna lite. För vi skulle iväg och rida kl.5. Jag skulle igentligen ha Pelle först men fick Nougat istället. För att hon som skulle ha Nougat var för stor för honom så jag valde Nougat då och hon fick Pelle. Vi hoppade lite. Det gick faktiskt rätt så bra, men jag ramlade av en gång också. Det var så att jag kom med Nougat galopperande över hindret. Men sen när Nougat landdade så bokade han, jag fösökte få upp hans huvud och sitta kvar men det gick inte. Så jag ramla av istället. Jag slog i lite sidan av ryggen och handen. Först kunde jag inte andas men sen gick det. Jag fick villa mig lite. Ryggen gick över rätt snabbt men inte handen. Har fort farande ont i lill fingret. Aja, det är sånt som händer.

Just nu sitter jag och kollar på tv och chattar lite med kompisar. Ska snart sova.
Kommer nog inte lägga in nåt till inlägg i dag.
Så Hej då och God natt.

Puss&Kram
Eran Linnéa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0