Gud vad skönt med sol och värme! Nu känner man att sommaren är på väg!:D:D:D<333

Heejsan alla läsare!:)<3

Sorry att jag inte bloggade igår. Men hade ingen lust, var skit trött.
I dag så började ju skolan:(( Men det var roligt att få träffa alla sina underbara klasskompisar:D<33 I dag var det faktiskt en rätt bra dag:) Vi har ju igentligen profilval efter gympan. Men vi som har valt musik hade ingen. För att våran musiklärare var sjuk. Så vi fick gå hem direkt efter gympan:D medans de andra som har hemkunskap fick ha det:P
Sen när jag kom hem så började jag med engelskan. Orkar verkligen inte det:( men måste.

Just nu sitter jag på våran ballkong och solar lite:P och gör läxan. Det är verkligen helt undebart väder idag:D Love it<33

Aja nu måste jag fortsätta med läxorna. Men bloggar nog lite senare antar jag;)

Ha så skönt i det fina vårvädret:)

Puss o Kram♥

Kommentarer
Postat av: H A N N A

sv: Okej :)

Vissa säger att det e dålig kvalite :)

2010-04-12 @ 17:54:19
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0