Lördag 10/4 - 2010!!:P

Heejsan Svejsan!:)<3

I dag så har jag varit med Sofia:D<3 Vi var och träna agility där de brukar ha hundkurs:P Jag hade en hund som hette Snappe och Sofia hade en som hette Tudor:) (Hon ska tävla i agility med Tudor:D) Vi åkte dit vid halv 2 tror jag sen åkte vi hem där vid kvart över 5. Vi hade super, duper roligt:P Jag hade tyvär glömt kameran hemma men Sofia hade med sin. Så jag tog lite coola och fina foton på hundarna:P Så hon kommer säkert lägga ut några på nån av sina bloggar.Sofia eller Sofia
Sen när jag kom hem så hade min en kusin kommit och hans mamma och pappa (asså min faster och hennes man) :D:D Sen lite senare kom min ena brorsa och hans flickvän:D:D
Det blev jätte god mat till middag:P:P Det var som Tacos fast det var inte det. Man hade en slaks kyklinggryta. Man har typ i kykling såklart, paprika och lite andra saker. Och så ha rman salsa till och sånt dära Tacos bröd såklart. Blev lite kronlig förklaring. Men det blir så när man inte kommer ihåg vad det heter xP Det var i allafall super,duper gott:P:P Till efterrätt så blev det vaniljglass med chokladsås och jordgubbar:P:P Gottigott:P

Just nu sitter jag och chattar lite med kompisar. Ska väl gå och se vad brorsan och kusinen håller på med:P

SKriver nog inge mer idag. Men gör det imorgon;)

Puss o Kram♥

(kommer nog slänga in ett litet kort inlägg innan jag går och lägger mig;)


Kommentarer
Postat av: Cea

Jaa :P

2010-04-11 @ 15:28:55
URL: http://ceonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0