Jullooooooooov!!:D:D♥♥♥♥

All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey

Hejsan♥

Förlåt för den det super dåliga bloggningen:( Men har varit fullt upp i skolan med prov och så de senaste veckorna! Men nu sätter jag igång igen med bloggen;)
Idag var det avslutning i skolan;) Jag och resten av tjejerna i musikprofilen sjöng och killarna spela:D Vi sjöng Mer Jul!;) Sen sjöng hela klassen (vissa spela) Rudolf med röda mulen;) Det var verkligen roligt:D Sen när det var klart så gick vi till klassrummet och fick våra betyg. Sen slutade vi:D Då gick jag och Anna hem till henne. Vi fickade och lite annat.lite senare kom my och elin:D♥ Vi hade julklappsutdelning:D Fick jätte fina presenter:)♥ Tack cheyor:D♥ Sen gjorde vi lite annat:P Hade riktigt roligt och mysiiiigt:)♥ Blev väldigt mycket skratt:D♥ ni får bilder på det jag fick snart;) Stack hem där vid 3.
Så nu har man JULLOOOOV:D

Just nu gör jag inget speciellt. Ska nog sätta på en film och mysa:)
Skriver kanske lite senare i kväll, annars blir det imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0