skolan imorron:(

Hejsan allihopa!=)

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar.  Har lixom inte haft tid. Men nu när skolan börjar kommer det nog bli lite mera uppdatering;)

Idag så har jag varit med Anna=) Hon sovde över hos mig=P Vi hade jätte roligt=P Vi spelade ett spel på wii som anna hade fått i julklapp. Det hette typ Just Dance=P Sen så kom min kompis Sofia upp en liten stund till oss. Vi gick över med Ozzy till hans husse. och lite andra saker=)

Just nu sitter jag och gör typ ingenting. Chattar lite med kompisar och så=P Har duschat och haft ansiktsmask nys=P

Som sakt imorron börjar skolan igen:( Kommer sakna alla sovmornar:( Men det ska bli roligt att träffa alla klasskompisar igen=P

Aja nu har jag inge mer at skriva om.
Skriver i morron=)

Puss o God natt<33
Eran Linnéa<33

Här kommer en liten bild på hur jag såg ut med ansiktsmasken=P


Här är lilla jag=P


Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla ヅ

SV: OKej

2010-01-08 @ 11:27:07
URL: http://hannaface.blogg.se/
Postat av: Denise

Skicka ett mail till [email protected]

2010-01-08 @ 16:22:36
URL: http://deaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0