Har varit med Anna idag=D<33

Hejsan alla läsare!=D<3
Idag har jag varit med Anna som sakt=D<33 Vi gjorde smoothie (stavning?)Den blev faktiskt väldigt god=P Sen satt vi vid datorn och så spela vi ett dans spel på annas Wii=P Vet ni vad jag och Anna har fått plats på gudstavsberg=D=D=D=D=D så vi ska börja rida där på fredag. Ska bli väldigt roligt=P=P Så vi börjar nästa fredag (5/2=P) Längtar=D
Just nu sitter jag och chattar med en kompis, tittar på tv, dricker cola och äter chips=P gott=P
Har inte så mycket mer att säga för idag. Så får väl hoppas att det blir mer att skriva imorron;)
God Natt<33
Puss o Kram Skumbanan=P<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0