Har varit med My och Anna idag=D Åkte typ pulka hela dan=P Vi hade super roligt=D

Hejsan Alla!:)
Förlåt att jag inte skrev igår på kvällen. Men hade lixom ingen lust då. Men nu skriver jag iallafall=P Idag så var jag med My och Anna. Vi var hemma hos My=P Vi åkte pulka vid Glasan och vid en backe vid Mys hus=P Gick skit snabbt=P Men det är ju det som är roligt=P Sen till lunch så grillade Mys mamma korv=P Det kändes verkligen som att man var i fjällen=P Länktar verkligen till v.8 för då ska jag åka till fjällen=D Ska bli riktigt kulit då=P
Just nu sitter jag och tittar på tv och chattar med Anna på Skype=) Kan inte vara så länge uppe idag=( Simmningen börjar imorron och den börjar HALV 9!!!!!:S Men, men.
Nu måste jag tyvär sluta skriva. Men skriver imorron när jag har kommit hem från simmningen;)
Sov Sött<33
//Linnéa<33

Kommentarer
Postat av: Mysan-Pysan:)

ojj då!

men jag vet vad som är fel.

ska fixa det

2010-01-17 @ 10:43:55
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0