Min dag!=D

Hejsan Allihopa!!=D

Idag var det ju som sakt första dan i skolan. Det var rätt slapp dag=P Vi som har spanska i våran klass slutar kavrt över 1 på fredag medans de andra slutar typ tio över 2=P

Efter vi hade slutat så följde jag med Anna hem<33 Men när vi had ekommit hem till henne och arit där ett litet tag så smsade mamma om jag hade hämtat busskortet. Och det hade jag ju såklart inte. Skulle ha hämtat det i expeditionen när jag hade slutat. Men glömde det. Så jag och Anna fick gå tbx till skolan och hämta det. När vi ändå var där så väntade vi också på att My och Elin skulle sluta. Fick vänta typ i 10 min. Men när My kom ut från franskan så frågade vi om hon ville vara med oss och det ville hon=D Sen när Elin och Martina hade slutat så frågade vi Elin och Martina men de hörde inte=( Så Elin och Martina gick hem tillsammans till Elin. Och när vi kom dit så skulle de dra hem till Martina. Men det gjorde inget så jag,Anna och My gick hem till Anna. 
När vi kom hem till Anna så spelade vi ett dansspel som hon hade fått i julklapp. Det är super kul=P Det var typ bara jag som spela medans de andra satt vi datorerna och titta på när jag dansa=P
Sen så gjorde vi också jordgubbs smothie (stavning??) Det var rätt så gott=P

Just nu sitter jag och kollar på tv=P Ska åta nu. Det blir pizza idag=D Super gott ska det bli=P

Aja nu måste jag dra

Puss o Kram
Eran Linnéa<33

(Ni ser också att jag har gjort en ny header=P Blev rätt så nöjd med den faktiskt=) Kommer ha den för tillfäldigt)

Kommentarer
Postat av: Anna!

Skulle bara säga att din nya header är superfin (den gamla var också fin)<33!

2010-01-08 @ 21:36:30
URL: http://solnedgangsalskare.blogg.se/
Postat av: Anna!

Den e verkligen superfin!<33

2010-01-08 @ 22:54:29
URL: http://solnedgangsalskare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0