min dag=P

Hejsan=)

Idag så var jag nere i sickla med mamma=P hitta inga speciella skor, men ett par blev det;) Men vi ska åka till forum imorron istället;) Sen efter vi hade gjort det så var jag med Sofia=) Vi var ute med hunden som hon brukar passa. Den heter Ozzy=P Vi var typ ute och lekte i snön med Ozzy typ mer än en timme=P Hade fett roligt=P
När vi kom in så gick jag upp till mig och hon hem till sig för vi båda skulle äta;) Jag åt iallafall tacos=P va fettis gottis=P Sen så var jag med Sofia igen. Hon kom upp hit=P Vi lekte med Ozzy, kolla på tv och va vid datorn=P

Just nu sitter jag och chattar lite med kompisar. Ska gå och lägga mig snart. Passar Ozzy också=P<33

Aja nu måste jag dra.
Skriver  imorron;)

Puss o God Natt<33
Eran Linnéa<33


Kommentarer
Postat av: Mysan

nu ser jag din nya header:)

äntligen haha:P :D

2010-01-10 @ 15:18:31
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0