Sitter i skolan och väntar på att spanskan ska börja!

Hejsan allihopa!=)<3
Fölåt att jag inte har skrivit på ett tag. Men det har varit fullt upp med läxor och andra aktiviteter som jag har gjort på fritiden. Men så blir det ibland..
Rubriken förklarar nog det mesta vad jag håller på med. Får vänta riktigt länge. För våran matte lärare är sjuk så lektionen blev inställd. Så nu får vi som har spanska vänta till 13:50 :/
aja så blir det ibland.
Nu måste ja dra!
Skriver nog när jag har kommit hem;)
Puss o Kram Skumbanan<33

Kommentarer
Postat av: Mysan-Pysan:)

ja:(

2010-01-28 @ 17:29:59
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0