Sunday!=P

Hejsan allihopa!(=

I dag så har jag varit med Sofia för det mesta=P Först hade vi Ozzy ett tag, men sen där vid halv tre så lämnade vi honom hos sin husse. När vi hade gjort det så gick vi ut med en annan hund som heter Thudor (stavning?) Vi lekte lite i snön och lite andra saker=P Hade välidgt roligt=P Seb när vi kom hem så gick jag hem till mig och Sofia hem till sig. Vi skulle nämligen äta lunch båda två. Jag åt Mc Donalds=P Det va super gott=P
Efter jag hade ätit så gick jag ner till Sofia igen=P Vi spelade lite Sims, åt kladdis och lite andra saker=P Men där vid halv 7 så var jag tvungen att gå hem. Skulle fixa lite saker till skolan imorron.

Vad har ni gjort idag??=)

Just nu sitter jag och tittar på tv och chattar med lite kompisar=P Ska väl gå och lägga mig snart. Måste vara pigg imorron för det är ju skola.

Nu måste jag tyvär gå. Men jag skriver imorron tror jag;)

Puss o Kram o God natt till er alla läsare<33

//Linnéa<33


Kommentarer
Postat av: elin

nej my ska hjälpa mig men tack ändå:)

2010-01-11 @ 10:50:18
URL: http://elingodisrem.blogg.se/
Postat av: Mysan-Pysan:)

kuligt;)

2010-01-11 @ 21:47:56
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0