!?!

Tjabba tjena hallå alla läsare!!:D

Idag så var det skola som vanligt. Vi som har spanska har sovmorgon till 10:00 på tisdagar:D Medans de som har franska,tyska och engelska börjar tidigare:P
Vi började med fysik sen engelska, lunch, matte,bild och sen livskunskap. Sen när vi hade slutat så kom min brorsa och hämta mig vid skolan för han skulle nämligen skjusa mig till simmningen. Det gick bra på träningen. Sen åkte jag hem och åkte sen till gitarren. Det gick faktiskt bra där också;)
Sen när jag kom hem så gjorde jag klart matten och åt. Det blev makaroner och köttbullar:P gotti gott:P
När jag hade gjort det så tittade jag på Mästaren mästare.

Just nu sitter jag och tittar på Desperate housewives och chattar med lite kompisar. 
Har inte så mycket mer att skriva. Och jag kommer nog inte skriva något mer i kväll.
Så god natt på er alla<33

//Linnéa<3

Ps. Jag lägger in outfiten imorron;) 

Kommentarer
Postat av: Anna!

Okej tack!

(Haha lite sentXD)

2010-03-26 @ 22:19:02
URL: http://solnedgangsalskare.blogg.se/
Postat av: my

ja visste är han<3

2010-03-28 @ 13:06:58
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0