Förlåt för dålig bloggning!!

Hejsan Alla läsare!!=)

Förlåte för VÄLDIGT dålig bloggning. Men jag har inte hunnit och så. För förra veckan var jag i fjällen med familjen och kusinerna som vi brukar åka upp med=D=D=D Hade super roligt och mysigt=P=P
Och sen veckan innan hann jag inte blogga tyvär. Men nu ska jag börja blogga lite oftare=)
I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det tråkiga är att typ ingen kompis är hemma. För alla är ju  och åker skidor den här veckan, men inte jag för jag var och åkte skidor förra veckan. Men får väl hoppas att nån är hemma=)
Nu har jag inte så mycker mer att säga.
Skriver nog lite senare på dan;)
Puss o Kram Skumbanan=P<3


Men här får ni några låtar :

Gives You Hell - The All - American Rejects.
Lemon Tree - Fool´s Garden.
Fighter - Christina Aguilera.
//Linnéa=)

Kommentarer
Postat av: My

moahaha

bajs på dig för att du inte har bloggat:P

2010-03-04 @ 20:16:44
URL: http://hemphala.blogg.se/
Postat av: Mysan-Pysan:)

tyvär kan inte:( ,sorry!

2010-03-13 @ 00:08:55
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0