förlåt för dålig uppdatering!!

Heejsan!!:)<3

Förlåt för dålig uppdatering de här dagarna. Men nu ska jag försöka blogga lite mer.
Jag kan berätta lit ehur min helg har varit;)

Fredag:

Först så var jag i skolan som vanligt. Vi som har spanska slutar som vanligt kvart över 1:P Sen åkte jag hem och åt och började klä på mig ridkläderna. Sen åkte jag till anna och så skjusade annas mamma oss till stallet. Jag hade Midnight:D<3 Hon är så HIMLA bra!!<3 Hon är BÄST<33 
 Sen när vi hade ridit så åkte anna med mig hem. För hon skulle nämligen sova över:P Min brorsa fyllde ju år då också. Så vi och familjen firade honom. Sen så tittade på tv, sen vi datorn och sedan blev det en film:P Jag och anna gick och la oss rätt sent. Kanske där vid 2 nångångxP

Lördag:

Jag och anna gick upp där vid halv 11 nångång tror jag:P Sen drog vi till stallet halv 1. För det skulle typ vara nåt möte i stallet.
När vi kom dit så möte vi Sanna:D Så vi gick runt lite i stallet och hjälpte lite elver medans mamma satt och vid det dära mötet. Men sen gick vi också upp dit, fast jag,Anna och Sanna lyssnade bara en liten stund. För sen gick vi till stallet igen:P
Sen där vid 3 så åkte vi hem. Efter det så gjorde jag inte så mycket. Tittade på film med familjen på kvällen:P

Söndag:

Först på morgonen så begav jag mig till simmningen som började halv 9. Var rätt så trött. Men det gick bra på träningen.
Efter så skjusade vi hem en tjej från min simmningen och sen drog vi hem. När jag kom hem så åt jag lite och drog sedan ner till Sofia:P Vi spelade Sims 2 och tittade på film. Så man kan säga att vi slappade:P Sen hände det inte så mycket mer på kvällen.

Idag så har min klass och de andra 7:orna varit på bio i Sickla:P Alla skulle typ mötas vid Centralplan 08:55. Men det behövde inte jag för jag bor vid Sickla. Så jag fick en rätt lång sov morgon:P Filmen vi såg hette "Prinsessan". Den var rätt så bra faktiskt.
Sen så drog vi till skolan och hade lunch, gympa och sen våra profilval.

Just nu sitter jag och inte gör nåt speciellt. Tror jag ska ta nåt att äta:P

NU blev det ett väldigt långt inlägg. Men jag hoppas att ni orkar läsa igenom det mesta:P

Puss o Kram Skumbanan:P
//Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0