Fredag!!

Hejsan svejsan!=P<3
Förlåt för dålig upptadering. Men det har varit mycket med läxor den hära veckan och prov. Men ska försöka blogga minst 1 gång om dan=)

Idag så var jag i skolan som vanligt. Hade SO, Kemi ( vi hade prov och det gick sådär),svenska,matte och sen vi som har spanska slutar kvart över 1 medans de andra har språk=P=P
Sen där vid kvart över 3 stak jag,anna och sofia till stallet. Jag och Anna skulle rida och Sofia titta på. Jag hade Midnight som förra gången=P Och anna hade Fjuppe (cheer gay) Vi övade på kavalettibommar. Alltså Galopp bommar och trav bommar. Gick faktiskt rätt bra tycker jag=)
Sen när jag kom hem så gjorde jag inget speciellt. Jag titta på tv, drack cola (som jag gör nu också=P) och åt nöter. Sen åt vi middag. Det blev nån köttgryta som man blanda i hop med pasta. Det var VERKLIGEN gott!!=P=P

Just nu sitter jag och tittar på tv och dricker lite cola. Ska väl gå och lägga mig snart.
Nu har jag inget mer att säga. Men jag bloggar i morron igen;)
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Mysan-Pysan:)

ska dit med några kompisar bara:)

2010-03-13 @ 12:29:58
URL: http://hemphala.blogg.se/
Postat av: Mysan-Pysan:)

aa, och linnea:)

2010-03-13 @ 22:40:56
URL: http://hemphala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0