måndag!!!

Hejsan!:)<3

I dag så har det varit en helt vanlig skoldag. Hade spanska,svenska,engelska och idrott. Vi har ju profilval sen. Men de som har hemkunskap hade ingen så vi som har musik skulle ha. Men våran musiklärare kom aldrig så det blev ingen. Så jag gick hem till Anna:P Vi titta på tv, gjorde engleska och lite andra saker. Sen åkte jag hem där vid kvart i 7 eller nåt. sen när jag kom hem så åt jag middag. Det blev hamburgare:Dgotti gott:P Sen gjorde jag inte så mycket mer.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar på tv. Ska nog gå och sova snart. Fast börjar 10:00 imorgon:D

har inte så mkt mer att skriva. Skriver imorgon om min helg;)

Puss o Kram o God natt:)<33
//Linnéa

Bjuder på en låt också:P

Owl City - FireFlies:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0