blogg med Anna!:)♥♥♥

Not Ready To Make Nice - Dixie Chicks


Heejsan:)♥
sorry för dålig bloggning! men har inte haft lust och ork och så! men nu ska jag börja igen;) har som sakt lov:D Aja skulle bara säga att jag och Anna har startat en blogg tillsammans:D Kommer upptadera rätt mycket där också;)
Klicka www.fototjejornas.blogg.se för att komma till våran blogg:D Titta gärna in på den och kommentera gärna:D<3

Skulle bara säga det;) bloggar mer imorgon;)

Puss o God natt♥
Linnéa

Hannah!:)♥♥♥♥

Canon EOS 1000D + Canon EFS 18 - 55mm
(har skrvit EF på alla andra bilder, men det ska vara EFS typ)



Kommentarer
Postat av: ♫ BEAT. ♫ MJ, Foto & Teckningar ♥☮

Najs att du har en 1000D, det har jag med!=)

2010-11-13 @ 16:03:12
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Hannah

uuuuush ! fy ush vilken ful bild euuuuw, ta bort ! <333 :O

2010-12-02 @ 17:07:36
URL: http://dinhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0