...

Hej hej:)♥

Idag så har det varit en helt vanlig skoldag. Drog hem direkt efter skolan. Sen när ja hade kommit hem så gick jag ner till sickla en snabbis;) Skulle köpa en mössa;) När jag kom ner till sickla så möter jag sofia och hennes mamma. Så gick med de;) Jag fick med mig hem en vit stickad mössa från stadium:) den är fett snygg;) kommer in en bild senare på den;) När jag kom hem så gjorde jag matte och lite andra läxor.

Ska gå och lägga mig nu så kan inte blogga något mer nu. Men skriver kanske imorgon;)

Puss o God natt♥



Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm



Kommentarer
Postat av: Hannah

Super fint foto :D <3

2010-10-19 @ 21:08:17
URL: http://dinhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0