21:45

Oskar Linnros - Från och med du
♥Tjena alla;)♥
Har ju varit på landet med mamma och Wille (våran hund):) Åkte ut igår morse och åkte hem idag. Kom hem vid kvart över 6. Hade det jätte mysigt:)♥♥ Fredag till lördag så sov jag över hos Sanna, Anna var med också:D♥ Becca kom över sen senare på kvällen:)♥Hade så jäkla roligt:D♥♥♥ Blev väldigt mycket skratt och singstar:D♥♥♥Måste göra om det många gånger:D♥♥♥ Ett minne för livet:)♥♥♥
Just nu sitter jag och tittar på tv;) Ska nog ta pch sova snart. Ska upp tidigt imorgon!:O
Var nere vid ica med Sofia för nån timme sedan;)♥ Hon skulle handla lite gran.
Aja nu har jag inget mer att skriva! men skriver nog mer imorgon;)
♥Puss o God natt♥
Här kommer lite bilder på mig:P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0