@ Annas place!:D

Halloj!:D
My här just nu Linnea skulle springa ner och ställa in påskmusten i kylskåpet :) Men nu kom hon tillbaka, men blogga istället för henne. Tycker Linnea ska blogga mer, hon bloggar aldig !
aja vi sitter iaf i soffan hos anna just nu och äter choklad smaskens ! :) Efter skolan gick vi till glasan och fotade sen vid 4 gick vi till vivo och köpte choklad, påskmust och drickyoughurt. Sen skildes vi åt antar att Linnea åkte hem till henne själv och jag gick till gården och skulle lära mig fota lite bättre. Anna gick hem till ensamheten.
Haha kom nyss till henne skulle göra klart en grej i kemin som man skulle skicka in 23.59 idag.

Kommentarer
Postat av: frida

- Jag sitter i min skrivbordsstol och typ halvzzzover, hahha :D

Hoppas allt är bra med dig idag, är det de? :D

Kramis

2011-04-16 @ 08:38:12
URL: http://fridafotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0