Här ska det då stå en rubrik

Tjenare!
Igår var jag i stan med Anna:) När det regnade som värst satt vi inne på ett fik på Götgatan, där åt vi lunch, snacka och tog även en varsin kaffe:P Det jag fick med mig hem var ett gult linne som kosta 50:- på Vila, det var lite roligt att det fanns bara en kvar och just den var den storleken jag har:P Köpte också en bikini underdel för 39:- och en bh för 49:- på Cubus:) Kommer nog bilder senare. Hade det riktigt mysigt:)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar. Bestämde nu med Anna att vi ska göra nåt idag:) Tror jag ska till henne, får se vad vi hittar på;)
Vad ska ni göra idag? (kommentera det)

Ha det så gött!
Linnea
Bild från maskerad hoppningen på Lämshaga i höstas.
Bilden är tagen av mig med min Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0