Imorgon blir det innebandy:D

hej hej;)
Som ni ser på rubriken så ska jag prov spela i mina kompisars innebandy grupp i morgon:D Ska bli riktigt roligt!:D
(har också studiedag imorgon, som jag hade i fredags också:P) niice;D

Aja idag har jag inte gjort alls mycket. Åkte en sväng till stallet med Sofia;) För att hon skulle rida ut på sin medryttarhäst, men det fanns ingen som kunde rida med henne. Så jag tog med wille och gjorde sällskap;) Hände en liten sak, men orkar inte beskriva så inväcklat:P Croupy (som hennes medryttarhäst heter) var så där att hon ville vända hem hela tiden. Så Sofia fick hoppa av ibland och gå med henne en bit. Sen när hon ställde sig på en sten och skulle hoppa upp, så drog Croupy tyglarna ur Sofias hand och sprang då full fart hem. det var inte så jätte roligt, för man var orolig att det skulle hända något. Sen när vi kom till stallet så kom det en tjej gående med henne. Sofia fortsatte att rida henne i lilla ridhuset. Hon hoppade och så. Jag drog hem själv där över 4, för att jag skulle vara hemma till 5.
Det var på ett ungefär vad som hände!

Just nu gör jag inget speciellt. Ska snart gå och borsta tänderna och hoppa i säng:P
Nu blev det ett rätt långt inlägg:P Hoppas ni orkar läsa det;)

Wille på vårat landställe i höstas;)♥♥♥
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm
Hare gött!
Linnea

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var gärna med i min alla hjärtans dag tävling där du kan vinna ett halsband:D in på bloggen för mer info!

http://liborius.blogg.se/2011/february/alla-hjartans-dag-tavling.html#comment

2011-02-07 @ 08:58:54
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Jag har varit halvt död senaste två dagarna men nu är det bättre, därav sent svar ;) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-07 @ 10:37:55
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0