Anna och sen Hööks med Sofia:))♥

Hej:)
Fredag till lördag sov jag hos Anna med Elin och My:D♥ Hade så j**** mysigt och roligt:D♥ Älskar er fruktansvärt mycket, detgår inte att beskriva♥♥♥♥ Ni är f** de underbaraste bästisarna som finns♥♥♥♥ vi föralltid tjejer♥♥♥
Vi somnade typ där vid 03:45:P eller My somnade lite tidigare fast vi väckte henne:P
Sen på lördagen åkte jag hem där vid halv 2. Eller jag gick upp till centralplan och där hämtade Sofia och hennes mamma mig, för att jag skulle hänge med de till Hööks:P Vi var där rätt länge:P Det jag fick med mig hem var ett par ridstövlar som det var rea på:) Det kostade igentligen 1300:- tror jag men det var halva priset på de nu:D snacka om rea:D Sen blev det en reflexjacka också;)

Idag så har jag bara slappat typ:P Var ute på en promenad med pappa och Wille:) Och sen gick jag och sofia ner till the horse;) hon skulle titta på lite saker. Hon köpte inget eller jo en spray som rengör hjälmar. jag hittade en hjälm som jag ska köpa imorgon:)
Just nu är jag med Sofia;) Vi gör inget speciellt, ska äta snart (eller nu:P)
Aja måste dra nu, skriver kanske senare
Puss o kram♥
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0