Den snyggaste av Lillens vänner.... och alla övriga i världen.

Det är jag Elin Sandberg. Jo ni kan kolla in på min blogg www.alwwayseelin.blogg.se ni trycker på länken ;D så kommer ni till min unika blogg.

Jo. Lite om hur jag känner lillen :D

Jag lärde känna henne i 6:an :D tillsammans med My och Anna :D. Sen så nu går vi i olika klasser men e ändå bra vänner. Ehm det jag gillar mest hos lillen är............ hela hon, rakt igenom en guldhjärtad person. Och mitt roligaste minne med henne e ju klart grönan även fast jag har flera minnen med hennii. Ehm ja.. det jag gillar med lillen också är att hon är modig och vågar åka de läskiga sakerna och hennes omtänksamhet och allt. Ja hon e en perfekt vän helt enkelt. Jo.. Ehm jag och lillen har gemenskapt? Båda gillar att fota, och vi har ungefär samma smak på kläder. Ehm ja, vi har ju annat massa också men om jag skulle skriva det här så.. ja då skulle det inte bli så bra, för ni skulle inte orka läsa det. HAHAHA så många saker har vi gjort. JAG ÄLSKAR LILLEN mycket och det går inte att beskriva med ord,

PUSS på er

Here i am.


PUSS alla lillens läsare ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

fini header :)<333

2011-01-20 @ 13:42:26
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Anna!

Fin bild Elin är det jag eller my som tagit den?????

Puss på alla! <3<3<3

2011-01-20 @ 22:37:32
URL: http://anhejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0