Båt tur och DN.Galan!:)

Hallå allesammans!;)
Nu ska jag berätta lite kortfattat vad jag har gjort de 3 senaste dagarna.
Onsdag: Sov hos Sofia, sen vid lunch tid stack jag,Sofia, pappa, brorsan och hans flickvän ut med våran båt i det varma och soliga vädret:) Var riktigt mysigt:) Vi åkte i Djurgårdskanalen och sen stannade vi och bada vid en vik. Har tagit lite bilder som kommer i ett annat inlägg, men Sofia tog lite också som hon har lagt upp på sin blogg, www.sofiamulle.blogg.se.
Torsdag: Idag drog vi in till 4 Sound på Söder. Jag köpte ett capo till gitarren och Sofia köpte nya strängar. Sen drog vi till Jam och kolla på gitarrer och om det fanns någon på rea:) När vi var klara med det så åt vi på Mc Donalds på Odenplan. Hade väldigt trevligt:) Sen på kvällen åt jag och min familj på Sjöpärlan som ligger här där vi bor.
På kvällen kom Sofia hit igen och vi sov på våran balkong:)

Fredag: Idag hände det inte så mycket på dan, men på kvällen var jag och pappa på DN.Galan på Stadion;) Var coolt att se alla kända idrottare, bland annat som Usain Bolt;) Världens snabbast man!
Även denna kväll sov Sofia hos mig, haha!
I dag har jag badat med Sofia och hunden. Vi var på en ö eller udde vid oss, var helt själva:) Haha sen på andra sidan där badplatsen är var det propp fullt:P Vi hade det väldigt trevligt. Sen har vi inte gjort så mycket, vi har lirat lite på våra gitarrer och så:) Nu sitter vi och gör nothing, men vi ska nog sätta oss framför tvn med cola och chips och titta på någon film!:)
Så det var lite om de dagarna, hoppas ni orka läsa allt!
Vad har ni gjort idag?? (Kommentera)

Ha det så bra!
Linnea
Jag och Wille!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0