Godmorgon allihopa!

Godmorgon!:)
Nu sitter jag hemma hos Sofia, har sovit här;) Hon har dragit, för hon skulle först till Gustavsberg och hämta ridkläder sen skulle hon till ett stall i Tuna och provrida en häst, som hon kanske då blir medryttare på;) Så jag sitter själv hemma hos henne, men ska nog börja dra mig hemot. Bor precis vid henne ungefär:P
Jag har ing speciella planer för dagen, förutom att i kväll skajag och familjen åka ut med båten till en restaurang på Grinda och äta. För min brorsas flickvän fyller år idag! Grattis!:D<3 Ska bli mysigt:)
Har inte så mycket mer att skriva, men jag bloggar kanske lite senare på dagen!
Hare gött!
Linnea
Haha, bjuder på mig själv;)
Den är tagen av www.sofiamulle.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0