Hoho världens trognaste Munther här! <3

hih diggar rubriken?? ;) <3
men men jag är hyär hos linnéa och vi har kollat på lotta på liseberg där ulle var med idag ;) Hiss!!
(lite kul att lillen sjunger på moments ago när hon häller upp cola XD)
vet inte vad jag ska skriva om förutom att jag är bäst och ulle och jag e på G :)<333
linnea gick förbi och såg alla mellanrummen:
*oj vilka många mellanrum:::
*ja jag gillar mellanrum!
haha jag tror inte ni fattar men det är sjukt kul om man gör det (sämst humor åtsido XD)
aja nu ska lillen få komma och g-blogga åt mig :)
Tre hjärtan=  jag, Ulle och Lillen :)<3
(Har bara lagt upp lite bilder som lillen haft i arkivet XD så ni vet :P <3)
nu har jag ont i ryggen och måste gå
http://sofiamulle.blogg.se
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0