Tisdag 26/7

Hallå!:)
Sitter just nu hemma hos Sofia, ska troligen sova hos henne i natt igen;) Trevligt, trevligt!
Dagen började vi  med att gå upp kl 12 och äta frukost. Sen vid 3 drog vi ner till BK och körde lite agility med Wille och Ozzy, det gick bra!:) Men det var så varmt och kvaft ute idag, så hundarna blev trötta snabbt.  Efter det gjorde vi inte så mycket, vi gick upp till Sofia och lyssna på musik och åt gurka och sådant med dipp:P Gott, gott! Nu sitter vi och lirar lite gitarr och snackar;) Det var nog allt jag skulle skriva nu, men jag hör av mig imorgon igen!
Vad har ni gjort idag? (Kommentera)

Ha det så bra!
Linnea
Sofia!:)♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: skönt att höra :D

2011-07-27 @ 08:04:14
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0