Titta, nu blir det ett inlägg:)

Hallå!;)

Har ändå inget speciellt för mig så jag tänkte, varför inte blogga lite nu när jag ändå har tid:) Nu är vi hos några kompisar i Småland, kom hit idag. Natten till idag sov vi på ett design hotell som ligger i Kosta Boda:) Där badade vi i poolerna som de hade, åt en god middag och så:) Det var riktigt mysigt:)

Nu idag så var vi på deras ENORMT stora outlet:D Hur mycket kläder som helst och skor!! Köpte lite saker: ett par svarta jeans, en kortärmad skjorta, ett par converse, ett par gladiatorskor och en jacka som man har när man är ute på sjön och annars också:) Blev nöjd med det som blev inköpt:) Kommer bilder senare.
Sen efter det drog vi hit, där jag är nu. Här ska vi stanna tills på onsdag, för då drar vi till västkusten till några kompisar:)

Det var nog allt jag skulle skriva. Får se när jag bloggar nästa gång, men det lär bli snart;)
Hoppas ni har det bra nu i sommar!:)

Hare gott!
/Linnea


Du är så söt och fin min bästa Sofia♥♥


Kommentarer
Postat av: sofia <3

Hej nu har jag dragit igång en frågestund på bloggen och du är välkommen att fråga allt mellan himmel och jord :)

http://sofiamulle.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

2011-07-19 @ 12:55:06
URL: http://sofiamulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0